-
-
Урок 1. Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Джон Донн. «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 2. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму. Мольєр – майстер класицистичної комедії («Міщанин-шляхтич») (6 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 3. Антуан де Сент-Екзюпері. «Маленький принц». Філософський зміст твору. Художні образи (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 4. Річард Бах. «Чайка Джонатан Лівінґстон». Алегоричні образи повісті, художній конфлікт, ознаки притчі у творі (6 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (15 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 5. Літературні жанри і стилі. Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Джонатан Свіфт. «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина). Історія написання твору. Просвітницькі ідеї у творі (6 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 6. Образ Гуллівера як втілення концепції нової людини. Жанрова своєрідність роману (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 7. Йоганн Вольфганг Ґете. Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король». Ідея кохання й щастя у «Травневій пісні», ознаки фольклору (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 8. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер. «До радості» (7 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (15 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 9. Історичні, естетичні, філософські чинники розвитку романтизму. Генріх Гейне. «Книга пісень» («На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало зо мною…», «Коли розлучаються двоє…») (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 10. Джордж Ноел Гордон Байрон. «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 11. Джордж Ноел Гордон Байрон. Поема «Мазепа». Українська тема в поемі «Мазепа» (6 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 12. Нові обрії європейського роману кінця ХVІІІ -першої половини ХІХ ст. Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері». Історична основа твору та її авторське переосмислення (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 13. Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері». Провідні теми й проблеми роману. Особливості побудови сюжету і композиції твору (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 14. Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері». Поетизація почуття кохання у творі (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 15. Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері». Образи персонажів (Есмеральда, Клод Фролло, Квазімодо, Феб та ін.), їхні стосунки й життєві долі (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 16. Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері». Символіка твору (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (15 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 17. Оноре де Бальзак. «Гобсек». Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії». (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 18. Сюжетно-композиційні особливості твору. Багатогранність образу Гобсека. (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 19. Микола Васильович Гоголь. Петербурзький етап життя і творчості письменника. «Ревізор». (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 20. Образ Хлєстакова та його динаміка. Засоби комічного у творі. Специфіка художнього конфлікту й жанру п’єси. (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 21. Побутовий, психологічний і філософський плани повісті Миколи Гоголя «Шинель» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 22. Образ Башмачкіна та засоби його створення. Образ столиці як чужого й ворожого для людини простору (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 23. Трактування фіналу, значення елементів фантастики в реалістичному творі. Тема «маленької людини» в повісті Миколи Гоголя «Шинель» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (10 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 24. «Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX–початку XX століття. Роль Генріка Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 25. «Ляльковий дім» Г. Ібсена як соціально-психологічна драма. Композиція п’єси (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 26. Образна система п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 27. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 28. Бернард Шоу. Особливості світогляду письменника. П’єса «Пігмаліон» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 29. П’єса Б. Шоу «Пігмаліон». Специфіка втілення античного міфу (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 30. П’єса Б. Шоу «Пігмаліон». Динаміка образу Елайзи Дулітл (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 31. Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови (6 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (15 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 32. Ерік Вольф Сігел . "Історія одного кохання" (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 33. Ерік Вольф Сігел. "Історія одного кохання". Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 34. Ерік Вольф Сігел. "Історія одного кохання". Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі. Частина 1 (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 35. Ерік Вольф Сігел. "Історія одного кохання". Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі. Частина 2 (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (15 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 13. Взаємодія романтизму і реалізму в романі О.С. Пушкіна «Євгеній Онєгін»
-
Урок 14. «Євгеній Онєгін». Зображення різних сфер життя. Художнє новаторство, образ автора
-
Урок 15. Михайло Юрійович Лермонтов. Лірика («Сосна», «І нудно і сумно…», «На дорогу йду я в самотині…»)
-
Урок 16. Особливості розвитку сюжету й композиції в романі «Герой нашого часу»
-