Перейти до головного вмісту
-
-
Шаблон уроку (новий)
-
Шаблон підсумкового тесту
-
Шаблон річного тесту
-
-
Урок 1. Художня література як одна з форм духовної діяльності людини. Функції художньої літератури. Багатозначність художнього образу. Різновиди образів. Аналіз художнього твору. Частина 1
-
Урок 2. Художня література як одна з форм духовної діяльності людини. Функції художньої літератури. Багатозначність художнього образу. Різновиди образів. Аналіз художнього твору. Частина 2
-
Підсумковий тест
-
-
Урок 3. Пісні про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими нападниками. «Зажурилась Україна», «Та, ой, як крикнув же козак Сірко». Частина 1
-
Урок 4. Пісні про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими нападниками. «Зажурилась Україна», «Та, ой, як крикнув же козак Сірко». Частина 2
-
Урок 5. Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту: «Ой, Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк», «Чи не той то Хміль», «За Сибіром сонце сходить». Частина 1
-
Урок 6. Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту: «Ой, Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк», «Чи не той то Хміль», «За Сибіром сонце сходить». Частина 2
-
Урок 7. Маруся Чурай – легендарна поетеса з Полтави. Трагічна історія її життя. «Засвіт встали козаченьки». Частина 1
-
Урок 8. Маруся Чурай – легендарна поетеса з Полтави. Трагічна історія її життя. «Засвіт встали козаченьки». Частина 2
-
Урок 9. Пісні, що стали народними. Їхня популярність, фольклорна основа, народнопоетичні образи. «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю...». Частина 1
-
Урок 10. Пісні, що стали народними. Їхня популярність, фольклорна основа, народнопоетичні образи. «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю...». Частина 2
-
Урок 11. Героїчний епос українського народу. Різновиди дум. Кобзарі та лірники – виконавці народних дум. Сучасні виконавці (урок 1)
-
Урок 12. Героїчний епос українського народу. Різновиди дум. Кобзарі та лірники – виконавці народних дум. Сучасні виконавці (урок 2)
-
Урок 13. Дума «Маруся Богуславка»
-
Підсумковий тест
-
-
Урок 14. Тарас Шевченко. Життєпис поета (участь у Кирило-Мефодіївському братстві, арешт, перебування в казематі, заслання). Частина 1
-
Урок 15. Тарас Шевченко. Життєпис поета (участь у Кирило-Мефодіївському братстві, арешт, перебування в казематі, заслання). Частина 2
-
Урок 16. Тарас Шевченко. Життєпис поета (участь у Кирило-Мефодіївському братстві, арешт, перебування в казематі, заслання). Частина 3
-
Урок 17. Роздуми автора про власну долю, долю України, плинність, скороминущість життя людини на землі, про її долю. «Думи мої, думи мої...» (1847)
-
Урок 18. Фольклорні мотиви поезії «Ой три шляхи широкії»
-
Урок 19. Тарас Шевченко «Мені однаково, чи буду», усвідомлення власної місії поета
-
Урок 20. Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. Частина 1
-
Урок 21. Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. Частина 2
-
Урок 22. Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. Частина 3
-
Урок 23. Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і силу духу. Потужне ліричне начало, романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви. Тема гармонійного єднання людини з природою в поезії «Давня весна»
-
Урок 24. Леся Українка. «Хотіла б я піснею стати...» – зразок ліричної мініатюри
-
Урок 25. Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини. Проблеми й мотиви: роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя, вдячності (ліро-епічна поема Лесі Українки «Давня казка»)
-
Урок 26. Леся Українка. «Давня казка». Проблеми і мотиви. Порівняння образів Поета і Бертольда
-
Урок 27. Володимир Сосюра. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його творів. «Любіть Україну!». Любов до Батьківщини як важливий складник життя людини
-
Урок 28. Володимир Сосюра. «Васильки» — зразок інтимної лірики. Щирість ліричного самовираження в поезії «Осінь» («Облітають квіти, обриває вітер...»)
-
Урок 29. Володимир Підпалий. «...Бачиш: між трав зелених...». Ідея гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи. Багатозначність і змістова глибина художніх образів («Зимовий етюд»)
-
Урок 30. Василь Голобородько. Самобутня постать поета в українській літературі. Наскрізний патріотизм, філософічність, фольклорна основа його поезій, народознавчі аспекти. «З дитинства: дощ» («Я уплетений...»), «Наша мова», «Теплі слова»
-
Урок 31. Розмаїття сучасної лірики. Василь Герасим’юк. «Чоловічий танець»
-
Урок 32. Іван Малкович «З янголом на плечі», «З нічних молитов»
-
Урок 33. Анатолій Мойсієнко. «Жовтень жовті жолуді» як зразок філософії природи – єдність із людиною
-
Урок 34. Ігор Павлюк. «Дівчинка» «Вертатись пізно», «Асоціації»
-
Урок 35. Галина Кирпа. «Мій ангел такий маленький...», «Коли до вас темної ночі...»
-
Підсумковий тест
-
-
Урок 36. І. Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга XIX ст. Театр «корифеїв».
-
Урок 37. І. Карпенко-Карий. Трагікомедія «Сто тисяч»
-
Урок 38. Іван Карпенко-Карий. Трагікомедія «Сто тисяч». Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи. Засоби сатиричного змалювання
-
Урок 39. І. Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Характеристика дійових осіб твору
-
Підсумковий тест
-
-
Урок 40. Михайло Коцюбинський. Коротко про письменника
-
Урок 41. Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Пригодницький, романтичний сюжет повісті. Вічний тип шукача правди
-
Урок 42. Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Проблема волі людини та можливостей її здобуття. Втеча Остапа й Соломії з кріпацької неволі – протест проти будь-якого насильства над людиною
-
Урок 43. Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Кохання Остапа й Соломії як центральний мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв
-
Урок 44. Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Час і вічність у повісті, символічні образи
-
Урок 45. Олександр Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник
-
Урок 46. Олександр Довженко. Його оповідання про один із періодів Другої світової війни
-
Урок 47. Олександр Довженко. «Ніч перед боєм» – твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців. Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів
-
Урок 48. Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі
-
Урок 49. Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». «Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті. Проблема особистості в сучасному світі. Особливості композиції твору
-
Урок 50. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеособлення
-
Урок 51. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептала. Уміння зберегти власну індивідуальність у сучасному світі
-
Урок 52. Юрій Винничук. «Місце для дракона» — повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин
-
Урок 53. Юрій Винничук. «Місце для дракона». Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви
-
Підсумковий тест
-
-
Урок 54. Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення
-
Урок 55. Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору
-
Урок 56. Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок
-
Урок 57. Література рідного краю. Частина 1
-
Урок 58. Література рідного краю. Частина 2
-
Урок 59. Література рідного краю. Частина 3
-
Урок 60. Література рідного краю. Частина 4
-
Урок 61. Позакласне читання. Частина 1
-
Урок 62. Позакласне читання. Частина 2
-
Урок 63. Позакласне читання. Частина 3
-
Урок 64. Позакласне читання. Частина 4
-
Урок 65. Розвиток мовлення. Частина 1
-
Урок 66. Розвиток мовлення. Частина 2
-
Урок 67. Розвиток мовлення. Частина 3
-
Урок 68. Розвиток мовлення. Частина 4
-
Урок 69. Підсумковий урок. Частина 1
-
Урок 70. Підсумковий урок. Частина 2
-
Підсумковий тест
-
-
Річний тест